Blue
Hello Fellas!



Hi babes/dudes/viewers. Me? I'm Bella Bebymonster, currently 16teen(2013) Hei, let's visit my blog for awhile :D

Navigate!

Facebook Twitter Ask
Wanna Scream?

Width 230 only . Replace with yours!

The Love's!

Sayangs saya : En. Google haha Hero saya : Daddy Shah Heroin saya : Mami Ruby Siblings : Kak mas, Kak yana, Kak yanie, Kak ira, Adik eta


Hari demi Hari

Sebenarnya setiap detik waktu dalam saat, minit, jam, hari banyak cerita nya. Betul kan? Betul kan? Haaa aku pun ada takkan kau sorang je? :p Jangan lah kerek. Tapi secara logik mestilah paham kan. Keadaan cam mana sekali pun. Takkan nak cerita habis-habisan kesemuanya kau lemparkan? Betul dop? Hmm rasanye lah kan takde ape kot nak cerita panjang-panjang. Banyak sebernanya ni. Kihkih. Bile di pikir-2 macam bosan jek skolah. Bile lah zaman persekolahan aku ni nak habis? Hmmmm. 2015 kau tunggu lah aku 18tahun nnt! Erggh. Aku nak bebas gak.



3tahun skolah tadika/taska.
6tahun skolah rendah. PMR
5tahun skolah menengah. SPM

kau calculate semua ni jemah. Dapat berape? 3+6+5= 14 TAHUN. Cepat lah zaman persekolahan habis nak gi shoppink banyak-2 nak gi keje nak gi sambung belajar nak gi lepak. Hahaha. Excited doe.

Bab-2 sekolah ni banyak cerita nya.
Teringat gak masa sekolah tadika/taska dulu. Macam yeye pakai dress. Heheheh comel tau ! :-P Teringat gak time tu kan masa rehat mak cik kantin tu sungguh-2 letak satu per satu makanan atas meja setiap seorang dalam kelas. Rajin betul mak cik tu. Tabik dia. Agak-2 kalau dah 2013 ni mesti dah jadi nenek dah. Mana lah dia, rindu masakkan pulut hitam dia. And teringat masatu ada 3orang budak lelaki ni kan orang lain tengah makan dia boleh agi conteng-2 papan hitam tulis '________ ♥ Nabila' Aku pun dah lupa ape ke jadah name laki tu haa. Orang cakap klau jodoh jumpa lah balik. Kalau tak pegi mampos cerite lama je tu! Hahahaha. Muka dek merah gile masatu. Semua dok aim aku dari jauh. 

Teringat pulak masa sekolah rendah dulu. First time jejak umur darjah 1 saya berpakaian baju pinafore sampai lah darjah 2 ;) Darjah 3 dah start pakai baju kurung skolah. Dahulunya, kata daddy, saya ni rajin membaca orangnya. Ye, saya memang rajin membaca! Tapi tu dulu laa. Skang macam balas jew. Disebabkan kerajinan saya ni lah Mr. Daddy saya report kat cikgu perpustakaan untuk beri kuasa pustakawan. Mentang lah cikgu perpustakaan lawa. Hahaha. Ada gak laa dalam bulan 9 camtu cikgu tu bagitau tahun depan naik darjah 4 jangan pakai baju skolah agi. Sila beli baju Pustakawan dan pakai. Tie beli kat skolah. Okay mau tak mau rezeki kan ;D Darjah 4 dah pakai semua dah okay. Rakan karib aku si Syaidatul Asma' dia jadi Pengawas. Walaweh. Dia pengawas aku pustakawan. Okay lah tu dari membongok tak buat ape lah kan? Hehehe. Masa rehat tu kiteorg berdua lepak kat sudut bacaan lastly ada budak darjah 2 kelas Bestari. Ewah ingat lagi ni beb. Jangan main-2! Hahaha. Dia cakap 'Akak dua ni kembar ek?' Pulak? Bilenye kembar. Mak ayah lain okay! Kawan dia pun ada cakap 'Macam same je muka' Kiteorang duk gelak je :3 Layang kan je adik-2 tu.

Teringat lagi masa sekolah menengah sekarang. Masa register masuk skolah MGSS woooo masa orientasi hampir keseluruhan budak-2 aku kenal. Mana lak takleh tak kenal kan rambut sama hitam kan. Ingat lagi masa nak make new friends, mulai dengan budak-2 suruh aku jadi AJK Bahasa Inggeris. Semua hantar ke tak hantar buku aku tau la kan? Sbb list semua ngam. Hahaha. Mmg kenal lah muka yang banyak buat menyampah kerja taik dia siap ke tak lantak kau. Dari sini aku buat jadi kawan. Kau macam mane pulak? :D Skang form4, and i'm keep waiting and waiting for the school ends.

0 Lovely babe!